loading...
سایت آموزش فست
admin بازدید : 8 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

این جا آسمان صاف تا قسمتی به رنگ دوستی همراه با غبار فراق است، توده ای سلام به سمت شما در حرکت است، ضمنا احتمال بارش بوسه فراوان است...


چون طفل سِرتِقی که می کِشَدَش مادرش به خاک
دل خواسته تو را و برایم نمی خرند

روزگاری اهل دنیا دلشان درد نداشت
هر کسی غصه این را که چه می کرد نداشت
چشمه سادگی از لطف خدا می جوشید
خودمانیم زمین این همه نامرد نداشت

 

جهت دیدن کامل مطالب ب ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 15 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)
admin بازدید : 15 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Advanced Download Manager Pro یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های مدیریت حرفه ای و پیشرفته بر فایل های دانلودی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۶ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارین و برترین نرم افزارهای مدیریت دانلود به شمار می رود. این نرم افزار را از نظر امکانات می توان تقریبا هم ردیف نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (IDM) در کامپیوتر دانست و با داشتن آن برروی گوشیتان می توانید با سرعتی بالاتر اقدام به دریافت فایل های خود نمایید.

محیط کاربری ساده و کلاسیک، نداشتن هیچگونه تبلیغات ازار دهنده و امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان از قابلیت های کلیدی این برنامه می باشد که آن را به تمام افرادی که به دنبال یک دانلود منیجر قدرتمند و پیشرفته هستند، پیشنهاد می دهیم.

admin بازدید : 12 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

طراحی لوگو علاوه بر نیاز به تسلط به نرم افزارهای گرافیکی، احتیاج به ذوق و سلیقه هنری هم دارد. به غیر از اینها لوگو باید آنقدر هوشمندانه طراحی شود که هم در ذهن مخاطبان بماند و هم منظور و هدف لوگو را برساند. به همین دلیل هم هست که کمپانی های بزرگ هزینه زیادی برای طراحی لوگوهای حرفه ای صرف میکنند.

admin بازدید : 11 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

گاهی اوقات برای دسته بندی و ارائه ی بهتر اطلاعات، از جدول استفاده می کنیم. در این گزارش با نحوه ایجاد جدول و قالب بندی آن آشنا می شویم. برای ایجاد جدول می توانیم از سه روش اقدام نماییم این روش ها عبارت اند از: درج جدول (insert table)، ترسیم جدول (draw table)، درج جدول سریع (quick tables) که با مطالعه ادامه ی گزارش می توانید ایجاد هر یک از آن ها را یاد بگیرید.

admin بازدید : 8 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

ه طور خلاصه، اكسل از جدول هايي با طول و عرض نامحدود تشكيل شده كه مي توان اطلاعات را با حجم كم يا زياد در آنها ذخيره و يا پردازش نمود. براي نوشتن هر گونه داده، در خانه هاي جدول كافي است روي خانه مربوطه كليك كرده و عدد يا نام يا عبارت دلخواه را بنويسيم. هر خانه، با يك آدرس مشخص مي شود كه شماره ستون و رديف آن است. مثلاً خانه A5 يعني رديف 5 از ستون A.

admin بازدید : 10 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

 

مایکروسافت به عنوان آخرین نسخه پیش نمایشی ویندوز ۸ در سال جاری یک نسخه جدید از این سیستم عامل را برای دانلود عمومی انتشار داده است که در آن بسیاری از امکانات جدید و ویژگی ها وجود دارد که در این نوشته به آموزش چگونگی نصب ویندوز ۸ می پردازیم.

admin بازدید : 85 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

روز گذشته، آقای Jen-Hsun Huang (مدیرعامل کمپانی انویدیا) در کنفرانس GTC 2014 که در شهر سن خوزه برگزار شد، محصولات جدیدی را معرفی و برنامه‌ی آینده‌ی این کمپانی را اعلام نمود.

admin بازدید : 12 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

سونی دوربین بدون آینه با لنز قابل تعویض جدید خود به نام آلفا 7s را معرفی کرد. دوربینی که پس از دو مدل 7 و 7R رونمایی شده است و توانایی فیلم برداری 4K دارد. 7 و 7R نخستین بدون آینه های فول فریم بودند و چند ماهیست به عنوان دوربین هایی فوق العاده در مرکز توجه هستند. اینک 7s با سنسور تصویر 12 مگاپیکسلی گویی تنها برای فیلم برداری ساخته شده است و می رود که محبوبیت این سری از دوربین های سونی را بیشتر کند.

admin بازدید : 17 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

یکی از مهم ترین عوامل سخت افزاری در اجرای بهتر و بدون نقص بازی ها کارت گرافیک یا VGA میباشد. این کارت وظیفه تولید تصاویر خروجی کامپیوتر بر روی مانتیوتر را دارا میباشد که در بعضی مواقع ضعیف بودنش نمیتواند ان طور که باید با سرعت عمل کند، بنا بر این گیمر با کمبود رزولوشن و فریم ریت بازی در حال اجرا در کامپیوتر یا هر وسیله دیگر مخصوص بازی خود مواجه میشود. حال ما در این مقاله به بررسی بهترین کارت گرافیک های مخصوص بازی و گیمر ها بر حسب قیمت میپردازیم. برای مشاهده لیست و جویایی از اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 272
  • بازدید کلی : 1,453